Borstar av min blogg

Hör och häpna!
Men tänkte inte skriva så mycket ditt och datt utan skriva en träningsdagbok för fröken Edda så hon får trängas här med gamla minnen och upptåg.
Har ju numera fina Edda här hos mig i Stockholm, här har hon varit sedan i februari och nu börjar vi komma i gång så pass och att det kan vara värt att börja dokumentera ärligt talat mest för min egen skull för att kunna titta tillbaka vad vi har för oss men självklart också för ev. hängivna beundrare! ;)
Dessutom börjar jag ha tusentals bilder på henne som kan vara kul att göra ngt med.
Here we go!

Edda från Skönviksgård
2005
e.Kolgrimur från Slätterne
u.Saeta från Stenholmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0