soligt

idag är det varmt och skönt..suttit på balkongen med linus en stund nu på em. skönt. nu är han på ica maxi och jag pluggar. gäller att ha pli på männen! :)
läser fysiologi och det är ju jäkligt kul..nej..men intressant..bara för mycket fakta...och han som föreläser har tom skrivit vår bok som vi har..så det blir ju lite tjatigt. menmen, mitt glamourösa liv är ju slut nu så nu ska jag läsa massa intressanta böcker och bli en intelligent och ointressant person.
Idag saknar jag att flyga, ligga på en strand och dricka en fruitshake, I like..ska dock jobba på lördag men det är en dagstur till grannlandet så blir inte så solbränd på det..måste dock leta reda på uniformen. annars åker jag mot stugun söndag eller måndag. ej helt spikat ännu, måste plugga lite och vill ju gärna se linus ngt också.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0