munkätartävling

idag är det en kille i för trånga solbrillor som ska trycka i sig 49donuts på 8min...har nyss vetenskapligt fått se att det är livsfarligt att röra sig efter 49donuts...känns som att det kanske är totalt omöjligt att röra sig efter en sån matorgie.
Varför tittar jag på ätartävlingar jämt kan man tycka? Det gör jag inte, ska se Linus match som är på tv4 sport och då får man stå ut med sånt här.
Sporttokig som man äro.
Klarat mina tentor och känner mig som en ny människa, nästa tenta om 3v dock...Karolinska kör ngn form av up-beat tempo...eller som vi brukar diskutera att det måste vara någon form av durkslagssystem...sära på vattnet och makaronerna. Hoppas man är en makaron och en sån makaron som inte slinker med av bara farten.

Kommentarer
Postat av: Marita

Du verkar gilla program där man tävlar i att äta mat :)

2009-03-27 @ 18:48:29
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0