bring it on

idag har vi instuderingsdag, tenta på måndag. skönt faktiskt så det blir lite lugnt ett tag! Har iaf pluggat i 5timmar men sista timmen här har jag mest ramlat runt på nätet, druckit kaffe och ätit upp några gamla ostkrokar. När man tentapluggar får man ju vara hur onyttig man vill...så man äter ju massa skit så man får jordens sockerkoma. urk.
Satt i gamla stan imorse med en klasskompis när världens jobbigast tjejduo dök upp och självklart tod borde bredvid oss...den ena tjejen var en bit över 30 och betedde sig som fjorton och tjatade om nåfon kille hon träffade och slängde med sitt långa hår..höll på att bli galen då hon pratade så högt och slängde med håret och gled omkring i sin sidentunika så jag inte kunde varken se, förstå eller höra vad min pluggkompis sa.
Nåja, fick en chai-latte iaf och sen drog vi hemåt vid 12. Nu ska jag gå och träna, hoppas bara att gubben från igår inte är där...ogillar när man tränar och det finns typ 150maskiner lediga med ändå måste någon absolut använda den som är bredvid den man använder. Det är också svårt att förstå.
Linus är på match i afton och jag får se om jag hinner se den, ska se delar av den iaf...sedan måste jag kolla igenom några anatomi-kompendium. Nåja...dags att slita sig från soffan och tajm att inta nautilus.
ciao ciao



anatomi är bra att kunna om man ex. vill stretcha en hund. fast jag vill ju ha en tax så den där arbetsställningen måste bli väldigt knepig. högst oergonomisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0