var är min kopieringsinställning?

just det....var är min kopieringsinställning i hjärnan, den som kopierar allt jag läser och lägger det fint sorterat under olika underrubrikoner i min hjärna?
Tänk om man haft en sån, bara scrollat ned och vips, där är ju det där jag söker. klick. en halv A4 med träffsäker och matnyttig info. Varför investerade man inte i ett anti-virus program som höll ordning där uppe?
På min hårddisk är det huller om buller.

Att gå skola låter ju väldigt intressant och självutvecklande, det är det också, men ibland skulle det vara lika intressant att få flyga runt i världen som att lära sig om hälsenan.
Just nu sitter jag i soffan helt slut efter en veckas rabblande och tragglande och en liten inblick i hur en riktig människa faktiskt ser ut inuti, det är väldigt intressant men samtidigt inget man bör göra precis innan lunch eller precis efter. Om inte annat är det en mycket taktisk strategi att hålla diet på.
Kom hem från skolan och mötte Linus i dörren, så gick med honom till garager och åkte med honom i bilen ut till gatan, hahaha, måste ha sett jättedumt ut om någon funderade på hur det kom sig att först gick jag in, sen ut med Linus, bort till garaget, satt på passagerarsidan genom garagedörren och sen hoppade jag ur bilen och gick in igen.
Hur somhaver så sitter jag iaf nu med handen i en naturgodispåse och kan tråkigt nog konstatera att det inte är så gott som man tror innan man har det i sin mun...man är så grymt sugen och efter typ 2bitar tycker man det är sötsliskigt och inget vidare....Får spara till Imorgon då det är föreläsning om foten, då kanske man behöver en musli-yogurt topp för att hålla ögonen öppna, vaka och alerta. Hämta precis ett paket som innehåller ett par nyinköpta blommiga gummistövlar efter ett krasst konstaterande att det är oftast som alltid blött och slaskigt i denna stad.
Nåja, en afton i stillhet blir det, abdikerar nog i lagom tid till bädden, skall försöka jobba med lite höft-frågor och få det avklarat inför morgondagen.

Viking: Retro Flower
mina nya gummistövlar.

Kommentarer
Postat av: Helena

snygga!!! Puss

2009-02-22 @ 22:54:35
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0