skola mig

har idag skickat in min första inlämningsuppgift på min karriär tillbaka till sjukgymnastiken. Blir nog bra det här. Var precis och tränade och fick det stora nöjet att ha en hel gymnasieklass där samtidigt vilket betydde att jag efter en liten stund hade 3stycken hormonstinna och finniga 18-åringar på crosstrainers bredvid mig. De pratade vitt och brett om hur de skulle låna pappas fina bil så snart de fått körkort. Jag blev VÄLDIGT imponerad. väldigt.
Tränade ganska duktigt med tanke på att jag helst ville ligga kvar hemma i soffan och äta bullar. På skolan har det mest varit info, info och info om allt dagarna som varit. Är en jätteklass på 76personer, en salig blandning av människor, blir ju lite så att man inte ens orkar heja på alla. Möjligtvis har man orkat lära sig allas namn när det är dags att sluta!
Jag och Linus har provat ut en underbar säng efter div.påtryckningar att det är litet att sova i en 120cm säng, som dessutom är som en planka hästens till trots. Vi hittade världens skönaste continentalsäng, så underbar att jag gick och la mig i dem av mig själv när vi stod och pratade utan att jag tänkte på det, om 4v kommer skapelsen och då kommer vi tassa runt i pyjamas hela dagarna. Var ngt special med den, det hade 7zoner och sedan dubbla pocketfjädrar tror jag, säger mig inte mer än att det var grymt skönt och riktig livs-lyx!

På torsdag är det tydligen dags för kollo, på Blidö herrgård, låter bättre än när det hette Blidö kursgård och vem vet det kanske är trevligt. Det enda som inte är trevligt är att man 07.00 skall infinna sig på Danderyds sjukhus på morgonkvisten, iof sig borde jag vara van som brukar åka till jobbet 4.35 på somrarna...men på ngt sätt lev det mera jobbigt nu när man inte får betalt (!) :)
apropå betalt, måste kolla om jag fått mitt brev från csn.


Är man inte vig så säg. blev mest imponerad av att jag faktiskt har magmuskler på min kropp!

Kommentarer
Postat av: Marita

Trodde aldrig att du skulle klaga på att kliva upp tidigt!

2009-01-21 @ 11:33:57
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0