pluggar

Muskeldatabas, cd-skiva i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=3&funk=steg_tva&artgrp=2002>Sport/träning</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=3&funk=steg_tva&artgrp=10579>Böcker & Filmer</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=3&funk=steg_tva&artgrp=10587>Styrketräning</a> hos Bodystore.com (9264)
...den här muskeldatabasen har jag beställt så jag ska kunna sitta vid datorn och engagera mig i muskler och muskelgrupper. Har jobbat med mina gamla anteckningar från Umeå och blir väldigt imponerad över allt jag ritat och skrivit, bra jobbat Madde!
Jag ska forstätta på det spåret, rita, kolla upp och läsa. Bästa sättet att få riktig kontroll över allt. Den här gången skall jag bli expert på det här är mitt mål, så det kommer bli mycket läsa, mycket praktiskt jobbande och Linus kanske får stå ut med att bli iklädd post-it lappar. Perfekt att ha någon i närheten som faktiskt har en och annan synlig muskel, det underlättar väldigt när man skall få förståelse i mekaniken bakom det hela. Kul är det också!

Spysjukan verkar ha givit med sig så jag har unnat mig kaffe och bullar nu medan jag pluggar, mumsmums. Imorgon kanske jag tom kan träna. Vädret ute kanske ger med sig för en promenad senare, men gå ut för att bli dyngsur är inte my cup of tea om man säger så.

hm...Kollar efter thera-band...men tusan inte behöver jag 45m.....hade liksom räckt med max 4m...herre jesus, hade inte tänkt mumifiera mig totalt utan mera bara öva på att sträcka dem så som musklerna sitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0