plugg i lugg

ja..klippte lite lugg igår men imorse när jag vaknade såg jag ut som vanligt och luggen var försvunnen. har fått leta fram den och nu hänger den där men är lite oregerlig så kanske måste platta håret lite. Nåja, sitter med skoljobb och tittar på snöandet ute. Känner mig lite småseg i kroppen, lite halvkrasslig helt enkelt. Inte konsigt med alla förkylningar som härjar runt. Har massa bilder från kap verde men ingen sladd till kameran med mig.
Skriver på min stress och är ju underligt hur denna kurs passat in under perioden jag läst den, för maken till stressiga månader kan man leta efter.
Träffade zalla igår som alltid är lika söt och glad, köpte kläder på halva reapriset och blev väldigt nöjd med grejorna. Ett linne med lite batik, stickad väst och en stickad polotröja. tutti under 300kr! Kommer jag klara studentlivet?! I will rock it!
Imorgon åker jag tillbaka till Linus och Stockholm och hoppas han håller sig hemma någon dag.



Lyckohjulet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0