Kap Verde

Här ser du var Kap Verde ligger
strand.jpg


Idag blir det hipp som happ en resa till Kap Verde via Köpenhamn och kommer hem på fredag via Helsingfors. Blir kul, har velat se de små sandiga öarna i Atlanten. Efter helgerna här känner man sig helvirrig vad gäller datum och dagar och annat, men är väl söndag idag iaf och kallt så in o vassen. Blåser isvind här utanför. brrrr.
Nyår firade jag och Linus här hemma, jobbade på nyårsdagen nämligen så blev en lugnare tillställning men väldigt mysigt och trevligt!
Vad händer annars, förhoppningsvis snart en hel massa!
Som alla andra är man lagom förkyld också, snorig och halvkrasslig. Kollade in lite rea igår, köpte faktiskt ingenting och är nöjd med det. Nu ska man ju börja plugga igen, känns både kul och lite nervöst, helt plötsligt ha en klass som man ska leva med i flera år! wojne, inte för att man inte är van att lära känna nya människor direkt.



vår fina kökshylla som vi äntligen fått också! den är vi riktigt nöjda med :)
Dessutom har Hammarby backen öppnat nu, måste få hit mina täckbyxor så jag kan åka lite skidor, är ju bara 5min promenad bort. Nästa lördag åker jag troligtvis till Stugun, om det är någon som känner för att ses.


Kommentarer
Postat av: Annso

Jag vill ses då!

2009-01-04 @ 21:50:25
Postat av: Marita

Jag med, men är troligtvis inte hemma på lördag på dagen!

2009-01-07 @ 09:22:12
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0