ätit

tror jag mår bättre så slog till på en babigoreng från vårt stammiställe Kina Thai Gården (alla undrar förresten varför det heter gården och inte garden, jag undrar också för gården låter skumt) nåväl, där får man verkligen valuta för pengarna, den lilla folielådan är verkligen sprängfylld med käk. För mig räcker en sådan låda till typ 3måltider så blir ju med ens väldigt ekonomiskt också! I övrigt läser jag om talus som är språngbenet och sitter i foten, förövrigt är det på talus som tibia och fibula vilar som är själv smalbenet, sen finns det en hel radda onödigt vetande om språngbenet som troligtvis inte kommer rädda någon som inte har stor nytta av anatomi, ska möjlitvis vara i TP då. Senaste dagarna har kännts som en hel tidsålder. Är nog för att Linus är upptagen och jag är sjuk så kan liksom inget göra...är sådär uppiggande.


Mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0