min nypressade apelsinjuice

Jag och min eviga följeslagare, förkylningen sitter och avnjuter ett glas apelsinjuice. Vi har det så trevligt och chit-chattar sådär som man kan göra en lördagsmorgon med hela dagen framför sig...
Eller mja, jag fajtas och snörvlar med min näsa som gör allt för att bevisa att den inte på något somhelst möjliga mån tänker gå med på att lägga ner sin aktivitet. Varför är det så? Snyter man sig, nej då vill inte näsan. Men så fort man går 2m ifrån pappret då jäklar är det niagarafallet.
Igår var jag ute och drack vin med Linn o Emily, det var mycket trevligt, var på underbara bar tror jag det heter på söder, och om inte underbart så var det trevligt!
Idag ska vi se om fröken Helena vill ses eller vad som händer, blir ju ingen hektisk aktivitet med den här nästäppan.
Håller tummarna för Linus att han håller sig frisk nu, inte fått vara det sen före jul förra året typ. Hela den här veckan har vi båda legat nerpackade i soffan.
Jag o mor åker snart på en veckas all-inclusive också, en såndär semester när man bara ligger på en solstol och äter sig tjock och mår allmänt gott! Blir skönt, sen from den 20.e okt jobbar jag heltid igen så då är det skjuts ut i världen vare sig man vill eller ej. Är en del nya resmål för säsongen så det blir skoj och nytt hotell i Phuket, wepp!
Nypressad apelsinjuice förresten, det är livsnjutning!
Jag tror jag skulle vilja gå på moderna muséet.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kommer du arbeta som?

2008-09-21 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0