jaha


Back in Stockholm. Haft en tripp hem till regnet, hästarna och lingonplockning. Nu är jag tillbaka i det egna hemmet och är lite hemmafru ett tag, ska jobba lite strödagar men först och främst ska jag ägna mig åt en kurs i stressfysiologi som jag tycker ska bli jättekul! Precis beställt massa böcker som jag ska förkovra mig i. Annars händer väl inte så mycket förutom att jag ska träffa lite folk som jag inte sett på ett tag, träna duktigt och kolla på Linus när han spelar match.
Jag och modern överväger en semestertripp ngt under hösten och lite sand mellan tårna är alltid trevligt. Något annat man borde göra är städa och sortera bort en massa skräp som ligger och dräller.
Har börjat rida in Gára och Edda också, de har haft sadel på sig och blivit longerade så nästa steg är att ha lite bett i munnen. Sakta men säkert ska det nog bli ridhästar av dem också :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0