en helt vanlig rubrik

uppe med tuppen en liten galen sång som jag sjunger.....typ. Ja, är vaken och skall iväg och bränna lite på Nautilus kl.09. Känns skönt att få lite träning nu på morgonkvisten. Verkar bli bra väder idag också. Very nice indeed, sedan måste vi påbörja någon form av omstrukturering i hemmet, typ plocka bort en massa onödiga saker. Ut med det gamla och in med det nya! Fick man en anledning att shoppa också :) Idag måste jag skärpa mig och lirka mig in på Sjöstadens designhus tror jag det heter. Såg att de hade en hel del fina lampor när vi åkte förbi där igår, bor iof sig bra 5min promenad bort så är jag inget jätteprojekt om man säger så. På balkongen står sommarens blomster och har dött ut för längesedan, måste ta krukorna och hälla ut jorden...men var gör man sånt när man bor i lägenhet?
Sjukdomsfronten är stabil, jag och Linus är bara lite snuviga. Hallelulja! tycker mest synd om honom som har ett jobb som innebär att man måste röra på sig, sådär kul med bomullshuvud och nästäppa 95% av tiden och sedan kryddar han alltid det med massa andra mera temporära åkommor, såsom halvbrutna fötter och skadade ögon mm. Lilla olyckskråka!
Men jag resonerar som så att man kan bara ha ett visst mått av otur och sjukdom i livet vilket betyder att om något år har vi så mycket tur med allt vi gör att vi kommer bli odrägliga! Hej Knekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0