sitta av en dag

idag känns det som att jag gjort det. Hade egentligen planer men sen blev det inget med dem och jag skaffade aldrig några nya...Borde gå och träna, handlade till taco-middag och stoppade precis i mig en chokladkaka..jag och linus har egentligen slutat med godis i hopp om att vi kanske ska hålla oss friska i mer än en dag i stöten, men ibland får man ju ta en liten treat-dag helt enkelt. Crewoffice ringde och plockade av mig från veckans slinga, så fick standby istället, funkar det med. Kan jag ägna veckan åt träning, känns som att blir jag utkallad så är det någon turnaround bara så. Längesedan jag såg min kusin, måste leta reda på henne. Jag och Helena funderar lite på museum imorgon, dags att bli kulturell och göra ngt konstruktivt! Usch mår illa av choklad, blä. varför köpte jag en sån..vet inte ens om jag var sugen egentligen. Vid närmare eftertanke så var jag nog inte det.
Oh nu blev jag sugen på att rita lite, ibland gör jag det...ganska sällan egentligen men man kan ju få sina infall, sist ritade jag ngt som jag tänker mig är en del av en tapet eller kanske en bit i en gardin eller något sånt.

egentligen inte särskilt fin eller så men intressant och höstig :)..Fått schema idag också, ska åka till Thailand en massa och Köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0