lördags-plugg

Sitter och drillar mig själv i autonoma nervsystemet och författar ett PM som skall vara inne till veckan då jag missar ett web-seminarium när jag är på Rhodos. Är intressant att skriva lite och dimpa ner i fysiologins värld ett tag, det behöver man :) Har väl inte gjort så överdrivet mycket av denna dag egentligen, gått promenad, hämtat ett bokpaket med ny bok av Camilla Läckberg som jag skall läsa på stranden. Bakat tekakor har jag gjort, packat väskan och lagat lunch till Linus som jag knappt sett röken av idag. Han tränar och har match som vanligt.
Igår träffade jag Nina en sväng, alltid lika rolig att göra stan med! Har faktiskt brännt lite stasch sista tiden på kläder och garderoben har fått lite nytt från Vila och Oasis, stickat och mysigt!
Jo, har klippt håret också. Efter att jag akut konstaterat att mitt hår måste vara flera meter långt så blev det drop-in på söder, klippt bort ganska mycket och nu är det rufsigt och precis nedanför axlarna. Såg dock inte klok ut precis när jag lämnade salongen, typ håret stod åt alla håll och jag hade frisörens mässande mantra volym, volym, volym i örat.
I övrigt har jag tränat tre dagar i rad på Nautilus! Jiho! det tar sig, hoppas hotellet har ett bra gym. En timme om dagen har ingen dött av, vad jag vet. Aporpå att dö, svimmade och var snurrig i huvudet i förrgår, stod och skulle intervjua en gubbe när jag började se stjärnor och till sist hade det helt svart för ögonen, aningen lågt blodtryck skulle jag tippa.
Ikväll har vi bokat bord på Di più så det blir middag ute, skönt det! slipper man diska. Se om vi orkar med brunch imorgon också så får diskmaskinen helg på riktigt.



Sånna här små råttor kan man lätt få för sig att börja rita när man pluggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0