att gilla hösten

att gilla hösten är ett konststycke, för maken till schizofreni! Ena dagen visar hösten upp en underbar varm solig sida och man känner hur lyckohormonen stiger för varje sekund för att nästa dag dra ner en i en isvak med piskade regn och envis blåst.
Sitter och skriver uppsats, går sådär för varannan sekund måste jag göra 10 andra saker..som att kolla tvättmaskinen, som att skicka sms, som att kolla i kylskåpet, som att snubbla över data-sladden som att stirra ut genom fönstret på det envisa droppandet....
Nu skall jag dock snart gå till Nautilus tänkte jag, träna litegrann se om värsta spindelsjukan är över.
I övrigt måste jag säga att jag bara älskar att kolla på "bonde söker fru", det är liksom så sommarSverige på något sätt. I like.


jag i mitt kortare hår och världens absolut skönaste man snygg som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Vad fina ni är.

2008-10-17 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0