spelkväll igår

Igår afton blev det en klassisk söndag skulle man kunna säga. Middag m.fläskfilé och klyftpäror och sen godis och spel, spelade sverige-spelet och blev inte alls så osams som man hade kunnat bli. Jag och Anna kusin vs Linus, Maria och Mie. Jag o kussen tog hem segern. Well done. Åt mest godis gjorde vi nog också.
Idag pluggar jag 747 refresh, väldigt spännande. Skall också träna på nautilus, funderar på om jag ska gå på body pump. Hursomhelst ska jag ta en långpromenad i solen först :)
Veckan blir nog hyfsat lugn, har kursen, AC-visit och en feeder till Köpenhamn, ska i samband med den försöka vinka av Marita o co! Sedan åker jag o Linus till mor o far och kollar lilla hundvalpen och sen ska jag rida. Jihoo vad kul!


Kommentarer
Postat av: Marita

Ser framemot att se dig i din flygvärdinneklädsel!

2008-11-03 @ 16:02:48
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0