elle interiör

förstår inte att en del människor kan läsa Elle interiör samtidigt som de tränar....själv ligger man dubbelvikt i muskelkramper för att man håller på att dö av utmattning medan donnan framför cyklar i sakta mak och samtidigt kollar in ett Marimekko tyg...Tränar man så tränar man tycker jag. Läser man Elle interiör ligger man hemma i soffan!
Kör fortfarande på 40min kondition, rodd och crosstrainer och sedan styrka....ligger alltid som en urvriden skurtrasa på golvet i slutet med blodsmak. Men faktiskt börjar jag få en ganska slimmad kropp! Hurra.
Thailand var trevligt, bodde på Novotel som omväxling och det var ganska nice, godare omelett där och lite mera thailandskänsla egentligen än Millenium. Själva jobbande gick fint, nervägen hade vi pax från Karlstad och hem från Nyköping. Så det var mycket att göra trots lång flygtid och snökaos i Svea rike.
Sitter med hemtenta och hoppas på att bli klar snart. I eftermiddag blir det shopping, man ju fått lön! Jihoo!
Resten av veckan blir trevlig med besök av nära och kära samt Globen Horse show. Sen passar jag till Köpenhamn på söndag..That's about that. Borde bli duktigare på att lägga in bilder. Har bla en fantastisk vit amaryllis på köksbordet som är så fin så jag vet inte vad. Sen har jag ju lite bilder från Thailand och jobb också såklart...
Oh jag vill rida i nysnön, galopp galopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0