brödbakning

AC-visit gick finfint igår. Jumbon är ett fint flygplan, gillar verkligen att jobba på det. Imorgon eller inatt kanske man ska säga är det dags för feeder-flight. Har en galen incheck vid 4-snåret så lär komma dit i bästa kinesögon-stil. Ska dock ladda med lite träning idag. Ska snart dra iväg till nautilus bara mina tekakor är klara här. Var lite sugen på att köra spinning och abs idag men kanske ska träna själv ändå. Måste få ordning på rodden, har varit förbannat slö på den sista dagarna alltså. Är som en urvriden skurtrasa när jag rott i 5-6min, men idag känner jag mig peppad :)
Kul att träffa några gamla kursare igår också, vissa som man aldrig ser och inte har någon koll på var i stan de huserar nuförtiden. Tittar på vår fina amaryllis som står så fint på bordet.
 
Kan bli lite förbannad på att det inom vissa idrotter inte verkar finnas något somhelst krav på tränare och dyl. att ha någon sorts fysiologisk kompetens, att man lägger hälsoansvaret på människor som inte har kunskapen att axla det.

Varför är så många människor på ställen där de inte borde vara?
Vem blir lyckligare av det?
Inte du, inte jag och framförallt inte personerna själva i det långa loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0