tisdagmorgon

jaha...Linus har åkt och tränat, jag har i sann hemmafruanda börjat tvätta lite av grejerna som vi har släpat omkring till jordens alla hörn. Igår gav vi oss på projketet att köpa utemöbel, 6timmar åkte vi runt på Stockholms alla utemöbelställen söder om stan. Vi kom fram till att vi måste vara ruskigt kräsna och att hitta en lyxig rottingsoffa som passar in perfekt med stora mjuka pösiga kuddar som inte kostar skjortan äro utopi.
Därför ändrade vi planen lite och vet nu exakt vad vi ska köpa, dynorna är köpta och senast nästa vecka bör tillskottet stå på balkongen. Fett nice!
Snart skall jag ut och springa, igår traskade jag min runda runt i skogen här, är ca 8km eller dyl, kanske lite längre och gick runt på under en timme och idag har jag jordens träningsvärk i rumpan. Sugen på att ha en liten pålle är jag också. Eller iaf ta en ridtur, måste kolla upp min julklapp från Linus, se om jag kan komma iväg på lite ridning. I övrigt viner vinden kring husknuten. Vädret vi hade i söndags när vi strosade runt på Djurgården verkar vara ett minne blott. Hittade en skitrolig sida på internet där de säljer HiPhone (!) frågan är då om de har Tony Ericsson också...hahahaha. Ute i Sickla hittade vi en tapet som vi gillade båda två så kanske kan jag få min vilja igenom ang.sovrummet :) benvita väggar och en fondvägg som är svart och vit. skulle bli så fint. Funderar på att komma till Stugun i helgen, och tänka sig så ska Linus följa med.
 Fler bilder från Sicily har vi här;
image380
Linus autograf
image381
piazza Cefalu
image382
Maffian sägs ju husera på Sicilien. lokalbefolkningens uppror.
image384image385


hoppla hoppla, nu ska jag lägga in nya kläder i tvätt maskinen sen skall jag ut på mördarrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0