recurrent...

recurrent till veckan så jag läser flygmanualen tills jag får ont i ögonen och det susar i öronen...Eller ja inte riktigt så men jag tänker mig att det känns så för då kan jag sedan göra något annat. Helgen har varit lugn..hela veckan egentligen, jag o Linus har varit småförkylda och mest bara sjavat runt här i Hammarby Sjöstad och inte gjort så mycket mer än lagat mat och njutit av balkongen de stunder det inte blåst sibiriska vindar. Har fixat träningskort på Nautilus här också, får se om man orkar sig dit imorgon och lyfta ngt kilo och springa några steg. Idag har vädret varit fantastiskt, har dock inte rört mig från lägenheten då jag som sagt känner mig sådär...Ska kanske gå och köpa mig en sallad nu eller ngt annat. Är liksom inte sugen på ngt, det är en irriterande känsla. Linus har köpt en ny fantastisk kamera som vi fotat lite med senaste dagarna, inga bilder inlagda på min dator än, men det blir riktigt fina bilder iaf! högupplösta och kanonbra!
Nåja, snart börjar jag jobba heltid igen, då blir det uniform på och ut o flaxa.
Måste köpa nya strumpbyxor och nya kabinskor så är jag ready to hit the road again.
Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0