plugga plugga plugga plugga

image389

läser o skriver o läser o skriver..börjar komma ihåg hur det känns att vara student...det är ju inte jättekul egentligen. trött i huvudet blir man. Skriver skriver o skriver om alert call test, om rejected take-off och dyl. Får dock sitta i bikini på balkongen, äta en liten jordgubbe och sörpla lite brämhults. Var på pump igår, blev utpumpad på alla sätt. Jag var lite slö i början så alla de andra på passet knyckte de lätta vikterna..så jag fick ju ta tyngre än jag tänkt mig så till sista skakade nog varenda liten muskelfiber helt spastiskt. Dock var det himla kul! Träna är kul! Kanske går på step idag, Linus har försökt övertala mig att springa med honom i em. vette fåglarna alltså om jag vill det. Vill ju vara säker på att jag springer bättre isf ;) Annars har jag ju ingen lust. För det är ju en TÄVLING!
Nej slut med drönandet. Nästa vecka har jag o Sara N en slinga till Antalya o Sundsvall, det ni! här åker vi till exotiska platser. Hoppas hoppas hoppas hoppas dock på en Thailand på nästa schema, vore guld att ha en 10dagars slinga, jobba av den och sedan ha en del fridagar. Bokat in Lusitano-hästarna också, fre. den 13.e och ja ellenor, jag ska vända trenden!
Saknar lilla Svanen, jag vill ha en ponny.

Ut på balkongen med dig baske mig!

Kommentarer
Postat av: E

Hahahaha

2008-05-27 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0