i ystert marsväder diktar jag detta

image333

sitter i köket och har tekakorna i ugnen, i bakgrunden hörs martin stenmarks klagande stämma. Har för någon kvart sedan vinkat av linus som ska till läkaren igen och kolla upp sin körtelfeber, stackarn.
Kom hem från Thailand igår, hade ett superroligt stopp! Shoppade lite, åkte till Kamala beach och gjorde ansiktsbehandling och självklart blev det lite massage också. Hade en katoy som massör denna gång, det är en intressant förteelse men jag sträckte mig inte längre än till en fotmassage!
åh, tog precis ut första plåten med bröd nu, mums! blir hur gott somhelst det här. Ska ta mig en liten joggingrunda tänkte jag bara bakningen är klar. Jag och sjuklingen har kollat på Bee Movie tidigare idag, shit va kul den var! Att sedan Thailändarna subbar den så roligt som de gör är ju bara hilarious!
Påskharen vet jag inte om den kommer. Jag har stand by men hoppas de ger mig ledigt. Åker till Isla Margarita nästa vecka, sista riktiga långstoppet för säsongen vad jag vet. Läser en hel del när jag ligger på playan och kan rekomendera att plöja igenom Kajsa Ingemarsson, Håkan Nesser och Martina Haag.
I Bangkok fick vi förresten denna gång det stora nöjet att bo i svit på 26.e våning, jojo. Resa med stil har alltid legat för mig ;) Du kommer väl ihåg Zakynthos Annso? Åh vad vi levde flott...
Den röda fina väskan är min nya kompis. I övrigt lite blandade bilder på badrummet på Holiday in Silom i Bangkok. Jag hittar en jordgubbe i Al Aine och Linus är sjuk och mosig i ansiktet.
Har nu skickat min nya anmälan till Karolinska! kul kul kul.

image327image328image329image330image331image332
image334

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha, jo det mesta slår nog våra zakynthosresor. Undrade just var du hade tagit vägen! Skönt att se att allt är bra! Kram

2008-03-19 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0