försmäktar i Helsinki

Jag o Tom sitter på holiday inns buisness center och är viktiga just nu, påsken har jag firat på en Canarias-slinga, flög till Helsingfors på påskafton, sedan vidare till Teneriffa på påskdagen från Teneriffa till Lanzarote, sedan idag flög vi tillbaka till Helsingfors och imorgon flyger vi till Arlanda. Hade en tjusig svit på Lanzarote och blev nu uppgraderade här i Helsinki sen får vi kliva upp i ottan och åka buisness till Arlanda. Trevligt. hoppas jag tjänat mycket pengar den här resan :) Inte shoppat ngt förutom att jag glömde pinkoden till mobilen och blev tvungen att betala 120spänn för ett 2min långt telefonsamtal. Annars leker livet, ledig nu 3dagar sen Isla.

hoppla hoppla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0