standby

sitter hos linus o har standby. trevlig middag igår med maria o ola som kom på besök, lagade ihop en köttfärsås med soltorkade tomater, chilifrukt, tapenade och babyspenat blev riktigt smarrigt..
Bakade även en paj och vad finns det mer att säga än äppelpaj o vaniljsås, cravings! Nåja, idag ska jag motionera bort pajen så jag ska ta mig en långpromenad bara jag anser mig ha jobbat klart för dagen här. Verkar inte som att de vill skicka mig ngnstans idag iaf så lika bra att gå ut och njuta av det soliga vädret. Lurar på om man ska iväg och simma sen, det hade varit skönt. Fick grym träningsvärk efter att jag tränat sist, rumpan kändes stel som attsingen så just nu känns det inte lockande att plågas på ngt bodypump-pass. urk.
Nej som sagt, dags att göra ngt konstruktivt av dagen. Flyger inte förrän på tors om jag inte blir utkallad, så man borde ju kanske hinna organisera sig lite här. en flygning imorgon skulle dock inte vara så tokig att ha.


fiskarna på bilden har ingen anknytning till texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0