springa bland fågelkvitter

det var min stora plan denna ljuva onsdag. Hade duktigt packat underställsbrallorna från Mammut+ pannband och skaljacka....dock inga skor! Nog för att jag hade mina blommig gympaskor men de går ju inte att springa i...va tusan, fick bli en promenad istället. Lånat en mp3 av Linus och hittade massa bra låtar på hans dator så det var trevligt att traska runt till lite nya toner. Måste rensa min egen, finns mest gammalt skräp på den.
Sitter o kikar lite på stall, måste komma igång med ridningen igen innan jag får totalabstinens..Är som när man var liten och lekte häst konstant, gick man på en stig var man en häst, skulle man vara i trädgården började man bums hoppa över  krattor o trädgårdsstolar på bästa hästmanér...
Man var banne mig en häst konstant. Jag vill vara en häst igen, men kanske inte jämt, nu tänkte jag bara vara häst ibland, någon timme i veckan :) kloppitikloppitikloppitiklopp.

image187
another day in paradise

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken fin och mysig bild! och att den e svartvit gör den än mer speciell! Ha de gött Kramar

2008-02-21 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0