sluta fjanta er

efter ett samtal med min bästis kände jag att jag var tvungen att ta en bloggrunda och faktiskt, varför alla dessa påhopp och varför så mycket löjlig bitterhet. Var lite lyckliga :) Lägg energin på att förverkliga er själva istället för att klanka på andra. Mycket i bloggande verkar handla om självömkan och att mig är det faktiskt mest synd om i hela världen! Kan nästan garantera att det inte är så hemskt, uppenbarligen lever ni och dessutom har ni tillgång till både dator och internet! Så det kan inte vara så att ni ligger gömda under någon sten någonstans.
Skärpning systrar och bröder, och javisst jag lever i en liten lyckobubbla på ett rosa moln so how do I know :)

Nåja, börjar räkna ner för att få börja skolan! jihoo, jag ska bli psykolog och tycker det ska bli ofantligt spännande och stimulerande. Självinsikt och samtidigt en vågskål att inte trilla över kanten.

getfile.php?fileId=gnjslyb3cvvsw0f3
nu måste vi vara snälla annars kommer inte farbror påskharen.


Kommentarer
Postat av: Gertrud

Du kommer att bli en fantastisk psykolog, för du är klok och vis och har ett inre djup. Du är en tänkande och kännande människa. Trots allt. ;)

2008-02-22 @ 09:25:28
Postat av: zalla

Bra ord, viktiga ord, självömkan är inte attraktivt. Go Madde!!

2008-02-22 @ 09:35:35
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0