rida rida ranka hästen heter Branka

idag har jag ridit ute i hemfosa, var helt ok. kanske inte exakt den ridning jag tänkt mig. Skall imorgon till Stockholms ridhus och se vad de har för krakar sen har jag också en provlektion inbokad på enskede. Skall sedan också försöka min riktiga längtan, lusitanohästarna! fina presenten från Linus. Det kommer bli så kul och jag kommer bli så till mig, därför jag måste värma upp med lite annat innan så jag blir i storform tills dess.
Imorgon åker jag till Köpenhamn, sen till Bangkok o sen Phuket. på lör åker jag hem till den jämtländska storskogen så jag hoppas ni bjuder på snö där hemma, för jag vill åka skidor!
har varit stelfrusen sen jag var ute och skumpade på hästarna så ikväll har jag vräkt i mig naturgodis och legat under en filt när jag inte ojat mig över min packning...detta packande, det är det jag lägger ner mest tid på i livet. vänder o vrider på grejer o trycker ner dem i olika väskor o påsar.

image322
inga badkrukor här inte. lille söte Baltazar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0