dagarna i frihet

I dagarna som varit har jag varit på hockey och kollat på Linus, jag och anna gjorde vår debut som hockeybesökare och i ett smockat  Globen var det kul trots jetleg som gjorde sig påminnt mellan varven. Fint jobbat Linus!
Efter matchen som nu sverige tyvärr förlorade så blev det fika på Medborgarplatsen, där lyckades jag o Anna se jätteråttor som moffade i sig av det goda i saluhallen, sådär kul. urk.
Igår var jag o Linus på Ikea, sov oss igenom hela besöket. Av någon anledning blev vi så trötta så vi knappt orkade stå, hittade dock en del smått o gott dock inte den smala glasvasen som jag tänkt stoppa mina snäckor i koraller i menmen....vi hittade dock en blomma med en växande ananas.
Nu är jag snart resklar för Emiraten.

Hjälp, jag måste äta!


:)


Kommentarer
Postat av: Gertrud

Hjälp! Jag med!!

2008-02-13 @ 10:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0