yrar runt

jaha...full rulle, packar dels en väska för min helg i bangkok, dels en väska som ska med mig hem till sköna Skönvik. Blir ett himla pysslande....flyger över till Helsingfors i em. och sedan åker vi till Phuket imorgon och därifrån flyger vi upp till Bangkok där jag skall avsluta mina julklappsinköp, har några små grejer jag ska komplettera med. Kommer hem tisdag kväll då jag åker norrut med Linus föräldrar till deras landställe och sen skjutsar Linus mig till Gävle där jag tar tåget och kommer till Östersund strax före 14 då någon i den gardmoianska familjen hämtar mig och skjutsar mig till Stugun. Man kan säga att det är en lång väg till julfirandet i år. Stockholm återkommer jag till den 27.e sent på kvällen och sen är det bara att packa väskan för arabemiraten, efter det hinner jag med en Thailand innan trettondagen. busy busy. Men en sak i taget, nu ska jag ta mig en promenad och fundera på om allt är med i mina väskor.
Sen ska jag relaxa lite innan jag drar på jobbet...verkar dock regna ute...urk...har packat  mina inneträningsskor och så får uthärda ett par kilometer i regn då. Funderar på att skaffa en liten vovve nu när jag kommer vara hemma mera framöver. Skulle vara mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0