torsdag afton

jahapp, vad händer. sitter med min skola efter att ha fått viss omläggning av schemat, har bara en Oslo-feeder då att ägna mig åt, dock en bustidig incheck á 3.45...det är sådär att åka till jobbet den tiden kan jag säga, speciellt som det inte finns några färdmedel att ta sig dit med. Så alltså skall jag åka dit när Linus kommer hem från lkpg där han har match idag med sin nya tränare (!). T.o.m så att jag kommer kolla hela matchen idag, jag gillar när det händer saker!
Slår in julklappar och det är otroligt vad lite julklappaspapper gör, blir ju så mycket tjusigare med fina tomtar som hoppar runt bland snötyngda granar "ho ho ho". Ska bli så himla skönt med en jul hemma i år, det ser vi framemot.
Sitter i diskussion med Karolinskas studievägledare som tycker att jag är omständig tror jag då jag vill skicka in de kurser jag läst och att hon ska kika på dem så det blir ngn ordning med fortsättningen nu.
Bor förresten i Europas bäbistätaste område tydligen. Inte konstigt att man upplever det som en hel barnvagsmaffia när man är ute och traskar. Inget ont om bäbisar men varför går man alltid 3 barnvagnar i bredd på en gångväg som i mitt tycke inte är enkelriktad. Då får man snällt gå på sidan i leran och lorta ned sina nya dyra skor.
Linus skämmer bort mig så jag mår som en prinsessa, fick en tidig julklapp igår iform av en ny dator. Så nu kommer skolan gå galant här..eller har iaf de tekniska förutsättningarna att lyckas.
Tränat idag också, varit lite seg i kroppen sista dagarna men körde lite lugnare pass ändå.
Som sagt, inatt arbete, åker till Oslo, blir en natt där o hem lördag då det vankas julbord med Linus lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0