en liten notis...

to please my readers....firat jul hemma i stugun, blixtvisit men trevligt ändå med snö och julmat! perfekt efter mitt lilla stopp i BKK. Nu är jag tilbaka i Hammarby sjöstad och ligger i soffan och kollar på ngn amerikansk talkshow där de testar kakmix och är exalterade över att det smakar olika när man använder sötningsmedel kontra vanligt socker....rocket science...känner mig halvslö efter den senaste veckans flägande, förra veckan den här tiden var jag ju i Bangkok och har hunnit massa sen dess. Där hemma började jag rida in Gára och Edda, mycket duktiga!
Chippade småfölen också och de färgbestämdes, Svanen blev skimmel och färgväxlare och Ysan gulsvart.
Nu ska vi snart montera hyllor. Hyllorna vi beställde för 1år sedan är äntligen här, bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej! Vi är ju aldrig hemma samtidigt! Ser ut som du haft en trevlig jul iaf. Själv var jag nere i mora under jul, sen härnösand. Och nu tillbaka i stugun. Hoppas vi ses snart, ska ta och ringa dig någon dag för en liten uppdatering av ditt liv! Hoppas du får en fin nyårsafton! Kramar

2008-12-30 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0