dålig skribent

ja det är vad jag är...eller inte dålig men arbetsskygg. nåja vad händer i livet. Jo, julfest och en Kanariastripp har jag roat mig med. Ätit tapas och shoppat loss på spanska zara, är en lite annan prisbild där och fick med mig en sidentopp/klänning med mig hem som jag sedan bar på julfesten som gick av stapeln i lördagsafton. Trevligt var det med massa glögg och julbord i goda arbetskamraters lag. Hade även stand-up komikern Ann ngt där+ en föreläsare som pratade kommunikation med oss, spännande även efter ett par glas vin..kanske då det blev det, vad vet jag :)
I söndags kom Anders o Helena förbi på lussebak så passade på att fota lite som jag sällan gör men resultatet går att skåda här nedan. Väldigt trevligt, med singstar och guitar hero som avrundning..vad ska man säga, tur att inte anders och helena är pussycat dolls säger jag bara. ;)
Vad händer idag då, sitter fortfarande i nattlinne men ska ta itu med lite plugg, jag som talar så varmt om skola är ju just nu jättetrött på min kurs som kräver 4inlämningsuppgifter INNAN jul. förstå den med ett heltidsjobb, it's suicidal. I år vill jag gå på julotta, är det ngn som följer med? Jag är ju ledig i jul, det ni! :)


Linus visar upp sin julekostym och jag tog på min snögubbedräkt.



den ekivoga lussebullen är sannerligen inte mitt verk, var nog Helenas kreativitet som blomstrade ut i full prakt.


prästens hår gräddas, som du för övrigt glömde hos oss anders!


guitar hero..

rock on...

hm....påse m. pulver i bullarna..hm...blev det rätt påse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0