bonde söker fru

gjorde precis ett test på expressen och jag kunde visst alla frågor...en riktig junkie med andra ord. Jag älskar att kolla på bonde söker fru, ser så härligt idylliskt ut. Även om en del av de inblandade kan ifrågasättas en aning. Den här veckan är det ju dessutom två avsnitt!
Annars så åker jag till Helsingfors på fredag och sen vidare till Thailand, fick en soft position så ser fram emot flygningen som dessutom är med jättetrevligt gäng! Så vi får nog en schysst flygning innan jul här. Landar den 23.e och sen bär det hemåt! Skönt, inte varit hemma i fina Jämtland på ett bra tag nu. Sitter med en sammanfattning om en bok som jag läser, intressant är den iaf. "Hjärnssläpp och psykbryt", handlar en hel del om diagnostik och utbrändhet historiskt sett och ur ett organisationsperspektiv, intressant. Gick en powerwalk imorse, var skönt det även om jag är lite snuvig. Nyser och har mig en del. Får se om jag tar en sväng på gymmet senare i em. sitter stand-by fram till 15 idag, känns som en mindre evighet faktiskt men man får ägna sig åt skola. Blir spännande att dra igång med plugg seriöst igen, blir intressant att se vad man tycker om ett vanligt liv efter iaf 1.5år utan några somhelst rutiner.
Linus verkar figurera i en och tidning, vissa kommentarer blir ju bara för roliga!
Var ju och kikade på deras match i lördags och varje gång jag går på hockey är det verkligen skitmatcher så jag ska sluta med det.
 Urk nu försvann halva inlägget, jag blir less på sånt..får se om jag orkar skriva dit det igen. senare.


jag o lillla Ackisen i november..nu är hon väl en stor drul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0