åhå

åh herre min jesus tid så seg jag är..jobbat och varit vaken de mest mördande av timmar. klev upp 01.00 i torsdags och kom i säng void 09.00 sen upp igen vid 13. bädden efter 22, kl. ringde 03.30. Det ni är ingen lek.  Nu skall jag duscha och göra mig anständing inför aftonen i sportens tecken. Har missat all form av lusse-firande och har ätit alldeles för mycket korv idag. urk. Bodde på Radisson i Oslo, trevligt var det. Plockade hem Florida-feeder och under den samtalade jag med en gubbe ut som Vanheden som stod i toa-kön, han sa typ 20ggr att jag verkligen hade en kort arbetsdag, vilket iof sig var sant...med ca. 40min flygtid kan inte ens den mest arbetsskygga klaga. Det sista Vanheden sa innan han gick var "Gud vilken lååååååång och jooooobbig dag du haft" jodu.
Snön gör att det är beckmörkt i sin frånvaro. Ge oss vitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0