uppe med djuren

image336
upp och står med tuppen.

Jodå, det är huvudet upp och fötterna ned. Flög Lanzarote med Sussan, Vivvi, Mattew och Patrik i fredags. Hade nästan ont i magen ned av alla småbarn, hjälp de var överallt! Känner då det, ingen modell mindre här på ett bra tag. När man flyg två Kanarias såhär nära inpå varandra är man lite utav ett vrak så lyckan var gjord när vår företagsfotograf stövlar på planet nere i Arecife,
"Jag skall med och fota" förkunnar hon. Kul, inte oss hoppas vi....Men 40bilder senare med håret fladdrandes i den kanariska stormen, skrikandes och tjoandes, boardandes 235passagerare kan jag nog få stå ut med att numera vara arkiverad i bolagets historia. Eller så blev alla bilder jättedåliga och jag får inte vara med alls, fast det är ju nästan ännu värre!
Vad händer annars, har en helg med linus faktiskt. Han skall dra till Tjeckien i veckan och jag skall dra till Åre. Så igår var det manana i hemmet. grillade och kollade på körslaget och var allmänt slackers, tog en promend i skogarna bortanför hammarbybacken. Idag verkar det regna och vi skall enligt utsago iväg och kolla på ngt sorts golv till balkongen. Jag måste nog köpa en mobil nu känns det som min gamla gör mig galen vissa stunder. Undra om vi ska orka iväg till fikaslottet sen idag eller om det blir thai på Koh Phanang som vi skippade igår eller så blir det kanske bara en bra film och soffan, grovt underskattat! :)

Klart alla som har tiden skall kika förbi Åre nästa helg också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0