åh ett fynd!

idag har jag varit ledig, körde en LPA igår, 15timmar tog det men var trevligt då jag jobbade med mycket sympatisk crew. Idag har jag o Mie strosat runt i gamla stan och på söder, vi kom fram till att man borde ta en dag i veckan sommaren framåt och vara kulturell, boosta sitt sinne för den svenska historian. Sedan hittade vi en chic boutique i gamla stan där jag investerade i denna lilla pärla. Sicket fynd en helt vanlig torsdag, Hittade en scarf också som jag riktigt dregglade över men den kändes lite väl dyr för att kunna klassas som torsdagsfynd så....

image335
fynd

Den ska jag ha när jag ska dricka vin i sommarnatten för det gör jag otroligt ofta. Är hemma ensam för Linus är och spelar hockey i Danmark. Nästa vecka sk jag åka till Åre och leka i backen, blir superkul!
Nu ska jag äta en macka av mitt fantastiskt egen bakade bröd sen ska jag nog ta mig en dusch och göra en ansiktsmask sedan blir det nog bädden. Upp i arla morgonstund och en tur till Lanzarote.
Längtar till vår sales-dag då det enligt utsago ska finnas massa godie-bags!
I övrigt letar jag o Linus semesterresa men hittar ingen som verkar helt lockande, maj är en svår månad att resa i helt enkelt. Speciellt när man förväntar sig att havet ska vara varmt som badkaret.
Nej en uniform skall strykas och en kvinna skall duschas.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0