var hälsad Flisa

Vaknade och kände mig som saxad ur familjen Hedenhös, efter en blick i spegeln insåg jag att jag evetuellt skulle kunna kvala in som deras raggiga lilla hund. Sitter här i min rutiga halsduk och ser hur mitt Italien-flyg gått mig om intet denna dag. Tröstäter lite cashewnötter och får se det ljusa i tillvaron. Får dock en sväng till Grekland på sön, och i Grekland finns det ju också snygga män, redarsöner. Dock jobbar de nog med största sannolikhet inte på plattan.... Nåja, några dagars kurerande skall nog få mig att återta min normala hälsa här. Se ut som en bilolycka är ju inte så himla kul när man har 235par ögon på sig.

Barna Hedenhös. © .

Kommentarer
Postat av: larssson

åååå hedenhös!! vicka minnen :)
det var längesen...

2007-09-19 @ 12:14:53
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0