underbart!

Är det inte underbart när en vovve kommer springandes i 150knyck som om ditt sovrumsgolv vore rena estradan och handlöst kastar sig i din säng kl. 06.00 på morgonen. Sedan hoppar upp och ner och slår dig i ansiktet med sina tassar samtidigt som denne/a uttrycker sin eufori med glada skall. Jag tycker givetvis att det här är den ultimata väckningen så med ett glädjeskutt rakt ner i mina hush puppies hoppar jag ur sängen kör armarna uppåt sträck i 2sek och sedan då jäklar tävlar vi tillsammans genom vardagsrummet, stryker dörrposten ut mot hallen, nedför trappen, (nu banne mig är det race!) genom vardagsrummet får med oss en extra vorsteh, genom hallen, korsar köket och ut till köksingången, där ser vi varandra för en kort stund i ögonen, ska vi? JAAAAA! jag kastar mig på dörrhandtaget och vansinnesracet fortsätter som ni kan förstå utanför runt björkarna och äppelträden denna arla lördagsmorgon i dimma och +2 grader.


......In a perfect world.


Bjuder på lite lördagsgodis:
image195

Kommentarer
Postat av: Annso

Ojoj! Vilken morgon! Låter härligt att ha den energin på en lördagmorgon :) Själv ligger jag fortfarande död och funderar på om det är någon mening att få i ordning på den här kroppen idag..Vad vore livet utan bakisdagar!? Haha Kram på dig Madde!

2007-09-01 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0