tröttsam rubrik

Just nu orkar jag egentligen inte skriva något känner jag, beror eventuellt på att min ergonomiska ställning är under all kritik. Jag sitter i den sk. "ostkroks-böjen" på min säng och sorterar papper som jag så vackert hålar och sätter i en plastig vit pärm samtidigt som jag hummar lite viktigt och tyst för mig själv kör en snabbrepris i hjärnan vad det hela handlar om. Mobilen är sjukt tyst idag så jag har flera gånger haft en kort överläggning huruvida den lagt ner verksamheten, men den ligger där och surrar så fint och hälsosamt bara man knappar lite på den. Dock ploppar det inte upp något spännande sms förutom från Telia som skickat ett "Grattis du har bytt abbonemang.." vaddå grattis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0