tisdag

Idag är det tisdag, tisdagar är ganska trevliga dagar, lagom kravlösa, inte så ångestfyllda och ändå lite utav en nystart. Vad har då jag för mig, jag tar det lite piano denna morgon, Sovit lite mera inatt till er som oroar er för min sömn! Vad händer denna dag, ja än så länge är den ett oskrivet blad, men in mot staden skall jag iaf så småningom här. Spana lite lägenheter på nätet gör jag, blir snurrig i huvudet och lägger det åt sidan, har iaf kommit så långt att jag ska ha gång/cykelavstånd till Karolinska så nu hoppas vi på en liten krasch på bostadsmarknaden så man kan fynda. You wish!
Min tv åkte in på elgiganten igår, innan hann jag och Maria med att åka vilse med den. Mitt fel såklart eller vilse och vilse, visste ju var vi var men det var inte dit vi skulle. Nu är det bara att vänta på att de ska fixa den, skönt att inte killen i servicedisken hittade felet direkt, att jag skulle ha tryckt på någon knapp eller så. Då hade det blivit jobbigt och jag hade stått där dum och blond.

Imorgon flyger jag hem och ska kolla på nya hästen! Är lite julafton det, en ny nos att pussa på!
Trevligt. Väntar med spänning att HK ska droppa sitt masterschedule nu också, så man vet om man ska skratta eller gråta.

to be continued...

image217

naturgodis gör mig glad på ett nyttig sätt.

Back från staden, trevligt att träffa dig Olof! Jag och Nina har gjort Hötorgshallen farlig, traskat runt och provsmakat allt som smakas kan, sedan blev magen mätt och belåten så medelst lite cashewnötter vandrande iväg mot stureplan igen där vi intog lite juice och diskuterade gamla Miami-minnen. Nu är jag lite sugen på bio faktiskt så får se om det blir en sådan i afton.

Kommentarer
Postat av: Bateman

Nöjet var på min sida.

2007-09-25 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0