palma på lunchen

flugit Palma idag...hade den supercharmiga check-in tiden 05.15 imorse. så klev upp 03.15 för att hinna med det hela...Dock blev ju det glas vin som jag förtärde under fredagen after-work inte i singular..så kring 24 snåret damp man ner i bädden, inte riktigt redig i knoppen. När klockan ringde sedan ville jag döda någon, gärna mig själv. Kom dock upp och tog mig till flygbussen och vidare ut till Arlanda. Med en trevligt crew åkte jag sedan ner till Palma, hann med att sola mig på lunchen och praktisera lite spanska. Trevligt. Fick sedan skjuts hem av en jättegullig kollega så nu sitter jag här och äter naturgodis i mjukisbrallor och tycker att livet är ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Annso

Låter som en härlig dag, haha! Fy vad jobbigt! Du må lägga di i tid madde!=) Själv har jag också intaget soffan i mysbrallor och ska njuta av lugnet en lördag..visserligen en aning bakis..men som sagt..vad vore livet utan bakisdagar!? Kram Kram

2007-09-15 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0