jag kan flyga, jag är inte rädd..

nu har man klarat av första flyget här! Var jättekul och gick superfort att glida ner till Cypern när man går i kabinen. Kändes som jag gick flera mil där. Alla var supergulliga mot mig och Emily, vår CM meddelande över PA att vi var två gröngölingar så alla passagerare var kanontrevliga också, och blev inte helt galna när jag lite fövirrat letade deras gin och tonic. Jag fick det stora nöjet att hälsa på alla 235 passagerare i dörren så idag har jag träningsvärk i kinderna! Fick testa det mesta och nu känner man att lite bättre koll har man fått på saker och ting :) Fick sitta i cockpit också när vi landade i Stockholm igen och det var superfint igårkväll med alla lampor. Sedan fick jag skjuts hem i en liten silvrig porsche som hade drag under galoscherna så det var en fin avrundning på en mycket trevlig dag!

image207
en kusin till kärran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0