ibland önskar jag...

...att jag vore en sån där intressant person som ligger och lyssnar på Karlavagnen om nätterna och ringer in med roliga anekdoter och intressanta inlägg. En sån där som pysslar hemma, en sån där som kan pyssla med passion och inte bara hafsar ihop allt och slänger in det i garderoben.
En underbar höstdag har det varit idag, asparna är så himla vackra, riktigt roströda! Då vill man bara sitta där på en sten och titta, titta på den blå himlen och de röda asparna. Poetiskt va, men det är som att när man ser den röda aspen mot den blåa himlen så går livet på snabbrepris och inget annat spelar roll, bara den röda aspen och den blå himlen.....
Kanske, kanske är jag en sån där intressant person som kan ringa in till Karlavagnen iaf...

Den nya ponnyn har anlänt. Hon  är såklart supersöt och jag är ivrig som en 7åring i pippilotter att få provrida.
Marita, jag såg också hästlastbilen så jag sprang hem och kunde stå där och ta emot henne med öppna armar :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Vilken tur!
Blev orolig att du inte skulle hinna hem och ta hand om hästen! Isf hade det ju varit mitt fel eftersom jag lurade iväg dig :)
Puss

2007-09-27 @ 22:14:28
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Bateman

Min erfarenhet uppfattning av personer som ringer in till Karlavagnen (baserad på många sena nätter på kontoret) är kanske lite mer lagd åt det tragikomsika hållet och inte riktigt lika idyllisk som din...

2007-09-27 @ 23:26:30
Postat av: Kompis

Hej Madde! Jag läser fortfarande din blogg. Senaste inlägget var skönt eftersom det var lite mer filosofiskt och ett tänk bakom. Gärna mer sånt så det inte bara blir vardag. Ha en bra helg!
Din kompis

2007-09-28 @ 09:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0