hilarious!

Såg den roliga filmen av Martina Haag med Nina igår, riktigt bra! Massa pinsamma situationer så jag tordes ju knappt titta, och sedan viftade jag vilt med armarna när det blev riktigt jobbigt. Vissa av er känner ju till hur jag beter mig i en biosalong. Resulterade i att Nina skrattade mer åt mig än åt filmen tror jag....
Ett tips är att gå och spana in den rullen iaf! Just nu packar jag min kappsäck, hem till norr några dagar. Tänkte åka ut till Arlanda lite tidigare så hinner jag springa förbi crew-rummet och lite annat. Kanske ska jag ge mig i kast med Stickan-böckerna också, "Män som hatar kvinnor" är ju precis påbörjad här..blir bra läsning genom dagen här...läser lite ur Kajsa Ingemarssons "Kajsas Värld" också, den är väl egentligen till för medelålders kvinnor men jag känne igen mig i en himla massa saker, vilket jag inte vet om jag ska se som positivt eller ej.


gå och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0