för skräckinjagande?

Äsch ni vill ju inte skriva iaf så vi byter ut den där fula bilden tycker jag. Nu har jag shoppat lite grejer för vinterns flygande här. Istång, märkningspenna, en extra bag att ställa på min crew-bag och lite annat smått och gott. Hittade också en jättesöt djungelinspirerad bikini som jag ska strutta runt i, ja kanske inte på flygplanet utan mera för stranden...
Hittade också ett par löparbrallor som satt som gjutna så nu finns ingen ursäkt att inte ta sig ut på en springtur.

Var på Coop en sväng i spöregnet och det var en liten kille där som lekte någon lek där han hoppade över vattenpölar sedan frös han till i ca 10sek, därefter ett tokryck på ca 10m, en liten spark åt sidan och sedan allt om igen. Vad härligt att kunna hoppa runt sådär utanför coop utan att någon bryr sig. Eller lyxen att få sitta i kundvagnen! Det skulle man ju inte tacka nej till, istället för att gå runt som en liten packåsna med 20kg i höger arm, sned som en fjällbjörk i storm och undrandes varför varför, varför man inte tog en vagn istället för den lilla, nu tillsynes minililla korgen som nu v'äger bly.

image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0