facebook-spöket is coming to get you!

Jisses Amalia, varför lägger folk upp massa gamla bilder på facebook? Där går man då inte säker, rätt vad det är ligger man där tagged hårt och brutalt och känner med ens ångesten gripa tag i en. Dags att lägga upp lite egna snyggbilder tror jag :D
Flög Larnaca igår, ännu en okristlig incheck. Flyget gick dock bra och fick den äran att sitta i cockpit nu med, så nu fick jag se Stockholm i vackert dagsljus. Idag ska jag till Burgas, lucky me. Känns dock som en ganska lugn flygning. Tror det kommer vara en hord av yngre förmågor i passagerarsätena.
Idag ska jag inte göra så mycket innan det är dags för att ta sig till Arlanda. Ska ge mig ut på en långpromenad och bara vara lite.

Kommentarer
Postat av: Bateman

Facebook - "the drug of a nation"

2007-09-18 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0