att vara kulturell

idag funderar jag på att vara kulturell. min uteafton var trevlig förutom att jag blev döv på ena örat av en galen norsk, dessutom fattade jag inte hälften av vad människan sa. Blev dock litet dansmaraton på caféet, och några cosmopolitan, de är ju sjukt goda. Kunde slurpa i mig hur många somhelst, smakar som brämhults!
Nu försöker jag inta min bästa kulturella sida, ska luncha med Anna Kusin och sedan funderar jag på att besöka ngt konstmuseum, där jag ska gå runt och betrakta tjusiga verk. Sedan skall jag gå en långpromenad och avrunda dagen med en god bok. Är man inte kulturell så säg!

image209
hittade en liten bild från nyår. förhoppningsvis är jag ledig på nyår så vi kan dra en Åre-klassiker.


Delar av Black Eyed Peas var tydligen på Caféet igår också, jag såg en kille som såg ut som en vandrande HM-klädstång (ni vet alla möjliga färger huller om buller) som såg lite bekant ut men jag trodde det var någon programledare för lattjo lajban. Så spännande var alltså Black Eyed Peas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0