vaccination, badge o hotellet

image245
Tycker jag fixar looken som afghan-hund otroligt bra på den här bilden!

gårdagen var späckad. Åkte ute till Arlanda o fixade badge som jag ser ut som en lyskompis på sedan vaccinerade jag mig och drog hemåt igen. Ner på stan, trasslande runt ett tag tills jag hittade en kappa som jag köpte. Jättesöt svart ylle med dubbelknäppning. Enkel o fin. Sedan gick jag o Nina till Gamla Stan där vi fikade på ett jättegulligt ställe, kändes som ett litet tomtehus och vi fick båda lite känsla av skidsemester där ett tag....Ge oss lite puder!!
Sedan hem för dusch och en kulinarisk läckerhet i form av en ICA-pizza och ett glas rött tetra-vin. Här lever vi i lyx! :)
Mötte upp Nina vid t-banan, sedan kollade vi Idol innan vi begav oss mot linnégatan och Hotellet. Där lyxade vi faktiskt med strawberry daiquiris, cosmopolitan och Nina drack en drink ur vad närmast kan liknas en blomvas som var riktigt intressant, kanske 3kg is men också lite palmblad och annat!
Dansade lite, fick vår vimmelbild (catching) och vi fick sedemera båda ganska tidigt ont i våra stackars fötter efter flygvärdinnande och servitris-jobb så kom fram till att kvällen skulle avrundas med en varsin muffins och en snabbtitt på folklivet på Stockholms gator.
Sedan back to Aspen och sängen och det var ren o skär lycka att hoppa ur skorna och inta horisontalläge!
Tack Nina för trevlig kväll, idag blir det ev. bio mitt på dagen här, vi lurar på att se Råttatouille och vädret är sådär kul så får se vad det barkar.
Jättekul också att det visat sig att jag åker med gamla "kändisar" på första Thailands-resan här. Blir kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0