Ikea, Aspen och förkylning.

diger helg med mycket bestyr, modern och fader har självklart kommit och assisterat sin handfallna dotter. Supernöjd är jag! Mycket kvar men börjar arta sig. Trivs jättebra!
Dessutom hittat en massa spännade här, en liten butik ett hus bort med en massa spännade grejer, tarot, medial rådgivning, healing. Nu ska jag bli spirituell igen!
Måste ordna internet, just nu tjuvsurfar jag på någons olåsta nätverk vilket fungerar lite knackigt då det är sådär bra mottagning. Idag borde jag också ge mig iväg till kungsgatan..hämta min lilla tv..
Promenerat i vintervikens trädgårdar idag, längtar efter att träna ordentligt men min hals är inte helt hundra än..så får avvakta lite med det. Aspudden eller Aspen som jag kallar det är riktigt mysigt!

image238

image239

image240

image241
image242

Kommentarer
Postat av: Marita

mysigt! En sån där taklampa som du hade har jag bett Mamma köpa idag!

2007-10-15 @ 12:33:29
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Zalla

Men guuu,vad mysigt. Härligt!!..Pusspuss

2007-10-15 @ 16:33:13
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Evelina

oo vad jag gillade fruktfatet!

2007-10-17 @ 08:50:02
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Fruktfatet

Heter Zara och är hyfsat otympligt att kånka runt på genom Europa.

2007-10-18 @ 20:34:29
Postat av: Ellenor

... och du har gjort så fint, stumpan!

2007-10-18 @ 20:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0